Pages

Wednesday, January 19, 2011

LAPAR IS HUNGRY 0.o




HAHAHA.. CAN'T U SEE?? BETAPA LAPAR NYER AKU?? :'D. pity ha! well..kebiasaannyer aku tak pernah tertinggal pergi makan pagi dgn bos aku..ari ni nasib kurang baik laa..aku dew keje at atas, pas uh hp ta bwk lak uh..dy dew cll ajak pg mkn pg..aduss! ouch! perut saba eh..haish... *mengeluh panjang.


Tgah khusyuk wat keje nie tb2!! teringat en milo fuze at lam beg! huhu *senyum lebar! ingat en na wat air milo..last2 malas + lapar glew2 nie..makan gitu jew! hehe
ok la en..bak kata orang la..alas perut..alas la sgt kannn3?? :D


Tp dalam hati berharap sesgt bos aku bawak hasil utk aku. yela en..PA dy..he must tke care of me! :) *perasan! heee

PS: nak pergi mane2 bwk la hp anda..jgn sesekali meninggalkannyer :)
emm de kne mngena kew? :D

No comments:

Post a Comment