Pages

Monday, February 28, 2011

TERIMA SEADANYA :)

salam semua..bersua lagi kitew! huehue da lme tak jengah blog nih!! hope korang smua sehat2 ya.. aku at sini sehat2 jep..jalani kehidupan sprti bese..normal..ak mang normal pew? hadoiiiiii

em ok, tuk kali nie aku nak berkongsi nan korang semua terutama seseorang yg digelar perempuan, wanita, gadis or..or..anak dara..hihi ok2 siyez! hmmmm aku nak kongsi pasal bnda ni bukan nya ape..sbb aku slalu pk dan kdang2 wat aku makan hti ayam gak..dan blur..dan rs rendah diri..korang msti slalu or kerap pk yg korang ni tak cantik lar..tak cun lar.. kire tak cantik tak tertarik memang tak da bomb la en! huhu sadis! aku pon slalu pk n terase cm uh weiiii..lagi2 bile terserempak or ternampak seseorang itu lg cntik lagi da bomb daripada kitew..lagi bijak pandai bab2 bergaya2 nie..automatik kitew rs rendah diri tahap kerdil la!! kan3???? btol tak? btol en..da agak da..ramai yg stuju..


tapi lame2 aku sedar..yg seseorang itu mempunyai kecantikan dan keayuan nyer yg tersendiri..setiap ape yg ALLAH S.W.T ciptakan tak da cacat cela nyer..semua orang cantik..semua orang de kelebihan tersendiri..btol kn? so gurlssssss..just be urself..u r totally beautiful!! yes!! so damn beautiful!!

kadang2 kitew tgok orang uh rupa paras tak sebrape mne..tp die mempunyai kelebihan tersendiri like..punya sore yg sedap.. lunak.. pandai nyanyi..or byk wet...cm tu lah en..sbb ape aku cakap cmnie? sbb aku dah siasat..wat ujikaji..hewhew cm profesor la pulekkkkkk! hahaha btol tak tuan2 puannnn....!!! bak kata mat salleh..jangan menilai buku dari segi kulit muka depannyer!! huahua..mcm tu lah en..fhm tak? ha...fhm pon..

so korang wahai gadis2 di luar sane..terima diri anda seadanyer..anda cantik,..anda? pape jew la! haha cm aku ckp td..semua orang cantik..tak de yg tak cantik..caye laar...ta de cacat cela nyer..ta dew hodoh nyer..yakin pada diri sendiri..jgn terasa diri ni kerdil sangat padahal tggi lampai cm tiang elektrik tepi jalan! ok!!!

p/s : sentiasa pikir yg kitew nie mempunyai kecantikan tersendiri..sama ada tang hidung..tang mata..or tak mulot eh2 bibir..huehue!

bersua lagi! :)


YA! AKU CANTIK!B)

2 comments: