Pages

Tuesday, January 18, 2011

Konklusi :)




Emmm korunx sume mesti da tgok pic smiley at ats nie kan?? kompem2 korunx dpt menggambarkan betapa gembiranya hati aku!!! pew yg aku rasa..:) nak tahu sebab ape? sebab pasal semalam laa..ingat ag kan my post ysterday..bout 'dia' ada 2acc fb..ok2 kan dew 2 pic en at atas uh? pic pertama aku da ckp dan terangkan ape perasaan aku. Ok skang..utk pic yg kedua plak menggambarkan betapa bengang nyer aku!! emm dew kew ekspresi bengang at smiley uh? dew en? pape jew la..
so story nyer cmnie..last nigt he call me..and explain kaw2!! punyer at aku bout his 2acc fb..rupe2nyer itu acc fb dy yg lame..tp pelik gak en..slame ni aku taip nme fb dy tak pernah lak keluar yg ag 1 uh..hmmm..asal skang bnda uh kua? ntah la.. aku pon malas na pikir yang bukan2 lagi..so just let it b..benda da lepas..dia pon da terang kan habis-habisan kat aku..
klonkusi.. lain kali selidik dulu yew cik intan..jangan pakai tembak jew,,kesian dy! kau ni..hehe :) nwy.. B I NAK MINTAK MAAF!! :( MAAF KAN I K MY HUNNYBUNNY!! LOVE YOU! XOXOXO

No comments:

Post a Comment