Pages

Monday, January 17, 2011

KECIL HATI

hmmmm semua nyer bermula bila aku search name dy na tgok profile dy..tb2...keluar name yg same, berbeza gambar..berbeza status..semua nyer berbeza tp orang yang sama..dan..yang paling penting sekali aku boleh ta tahu..dan tak diberitahu padahal aku ni merangkap girlfriend dy..emm..ouh i c..girl friend...kawan perempuan..istilah itu kew? aku sendiri ta tahu.. terpana aku seketika. then i guess?? npe dy wat 2acc fb? pe motif dy? tertanye-tanye. mula2 think +ve la kan..lame2 terus tak jadi +ve..ta bgthu tapew..aku paham..sbb already dy inform yg dy ta dew kredit,,tp dy ley add aku en?? btol tak??? nie tak. wht the hell of that?? ouch!!! sakit hati. kecil hati. aduhaiii nape la kan... ya i noe b4 this aku dew wat salah besar..and aku admit salah aku. aku mintak maaf..semua aku dah lakukan. tp kenapa perkara macam ni boleh terjadi. nak balas dendam ke? atau........da tak sayang kat aku lagi?? ouh tidak..parah!! apela motif u mohd zarul shazmer buat 2acc fb?? na tahu..tapi tak ade kekuatan nak tanyer..u tahu tak..i da tawar hati..pe na jd..jd la..berserah..ok. hope ape yg de lam pale otak i skang nie totally wronk!! n u have 2 prove it!! cmon..prove it yg i nie salah faham!! jangan diam jew..lagi la aku pk ko yg bersalah..please!! beri penjelasan! i need it ok!! i need ur explaination!! o.m.g u make me nuts!!
thatz all.. bye :(

No comments:

Post a Comment