Pages

Tuesday, June 21, 2011

ISI HATI ISI OTAK

Halu guysss hope korang smua shat dan eppy slalu :) da lame glew tak jengah ladang jgung aku ni hihihi.. ekceli byk ssgt pkara yg blaku..tp ta de kesmpatan na menaip..dan yg penting aku MALAS!
yup!! tak de hati dan perasaan langsung utk menaip dan dicoretkan kt sni..even sbena nyer byk bnda dan perkara yg nak Di story kn.. nnt2 la kan..mse byk lg. yg penting skang kena siap kn REPORT LI aku..yg tergendala!!! haisshh tak de mud!! MALAS uh melanda dalam dri ni!! mencurah2 ke ladang intan!! arrgghh!! sentiasa memotivasi kn dri supaya tidak MALAS!! tp tidak mmbuah kan hasil dan mndatang kn pendapatan..haha ouh lupa plak dgn ag 1 masalah..MSP..Twu pe uh? MAJLIS SUKAN POLITEKNIK untuk national championship sofbol..hati jap rasa nak pg..jap g kang rasa tak mao pg..ta twu laa..ble pk kn pasal rport uh smua..nan stdy ag..mmmg xrs na pg..tp lau tak pkir kn sgt..mmg pg..tp 2 laa serabut otak ni..huhuhuh!!!


then pd 19hb merupakan hari bapa :) but 4 me..tak de mkna nyer nak smbut..tb2 hti ni rindu kan arwah ayah..lau la ayah ade ag..tak de la mcm ni hidup ktorang adk beradik..dn tggungjawab aku besa..im the eldest! korang pon tawu kn..kire harapan yg ibu letak pd aku sgt tinggi na tgok aku bjya..pat kn kje yg bgos..hidp senang..ley bntu adik2 aku..tp yg pnting..matlamat aku nak IBU aku yg hdup sng..ckup la pe yg dy korban kn tok ktorang adk bradk..kerah tnaga..cri wet..dia la ibu dan dia juga lah ayah..

AYAH..along janji akan tunaikan permintaan ayah..along akan jaga ibu dan adik2..bg dorang hidup senang..bahagia..along akan blaja rajin2..demi keluarga :')

Al-fatihah untuk arwah ayah MANSOR BIN ABD GHANI..SEMOGA ROH AYAH DICUCURI RAHMAT DAN DI TEMPATKAN DI KALANGAN ORG2 YG BERIMAN AMINNN..

ok stop..mata da msuk habuk ni.. till then..salam n chaw..

No comments:

Post a Comment